Vi følger forbrugerstyrelsens love og anbefalinger for reklamationer, hvilket betyder, at du har 3 års reklamationsret, efter du har modtaget dit produkt. Forudsat at du har brugt produktet i henhold til plejeanvisninger og med normal omhu. I første omgang vil vi eller producenten forsøge at rette det defekte, hvis dette ikke er muligt vil du modtage et erstatningsprodukt eller en refusion.
Du skal altid reklamere inden for rimelig tid, så snart du opdager skaden eller fejlen. To måneder fra modtagelsen af produktet anses for en rimelig tid.
Hvis dit produkt er gået i stykker i leveringen, eller hvis det er defekt, har vi eller producenten brug for et billed. Så snart du opdager en skade, skal du tage et billede af den. Tag frem din kvittering / ordrenummer og kontakt os ved at ringe eller maile till info@campmarket.dk så hjælper dig med din klage.
Vi som forhandlere følger producentens anbefalinger. Nogle producenter tilbyder udvidede garantier. På de fleste produkter yder vi to års garanti, men du har som kunde naturligvis tre års reklamations ret efter forbrugerkøbeloven, selvom produktets garanti er udløbet. Læs mere om det i vores købsbetingelser.
Hvis din klage bliver godkendt, er vi ansvarlige for alle omkostninger forbundet med reklamationen, inklusive forsendelse. I tilfælde af afvist reklamation er du som kunde ansvarlig for forsendelsesomkostninger.
Hvis pakken eller indholdet er synligt beskadiget, når du modtager det, skal du straks anmelde det til fragtfirmaet på stedet. Herefter skal du kontakte os, så hjælper vi. Tag billeder af det der er defekt. Er der en skjult skade, som du opdager derhjemme, bør du kontakte os med det samme og også tage billeder, så hjælper vi med din sag. Hvis du har mistanke om, at din pakke er forsvundet i fragten, kan du enten selv kontakte fragtfirmaet, og de starter en eftersøgningssag og holder dig opdateret eller kontakt os, så hjælper vi. Vær opmærksom på at fragtselskaberne altid har x antal dage til at finde din pakke, det er forskelligt afhængigt af fragtfirmaet. Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice.
Vi forsøger altid at fremskynde en klage, så godt vi kan. Det er altid trist, når noget man lige har modtaget er defekt, eller hvis det er gået i stykker efter kun få ganges brug. Vi følger produktproducentens anvisninger om, hvordan du håndterer dit produkt. Normalt går en klage meget hurtigt, kun få dage. Men nogle gange hvis det f.eks. er et telt, fortelt eller et hvilket som helst elektronisk produkt, kræver producenten normalt, at de vil have det ind til undersøgelse. Afhængigt af sæsonen kan det tage et par uger for dem at inspicere og rette fejlen. Vi vil altid på disse tidspunkter spørge dig, om det er midt i sæsonen, om du må bruge produktet, så du ikke bruger det mere i løbet af året og så sende det i fred og ro til undersøgelse. Forudsat at det kun er en lille fejl selvfølgelig. Vi vil altid give dig besked og holde dig opdateret under klagesagen.
Vi følger forbrugerstyrelsens love og anbefalinger for reklamationer, hvilket betyder, at du har 3 års reklamationsret, efter du har modtaget dit produkt. Forudsat at du har brugt produktet i henhold til plejeanvisninger og med normal omhu. I første omgang vil vi eller producenten forsøge at rette det defekte, hvis dette ikke er muligt vil du modtage et erstatningsprodukt eller en refusion.
Du skal altid reklamere inden for rimelig tid, så snart du opdager skaden eller fejlen. To måneder fra modtagelsen af produktet anses for en rimelig tid.
Hvis dit produkt er gået i stykker i leveringen, eller hvis det er defekt, har vi eller producenten brug for et billed. Så snart du opdager en skade, skal du tage et billede af den. Tag frem din kvittering / ordrenummer og kontakt os ved at ringe eller maile till info@campmarket.dk så hjælper dig med din klage.
Vi som forhandlere følger producentens anbefalinger. Nogle producenter tilbyder udvidede garantier. På de fleste produkter yder vi to års garanti, men du har som kunde naturligvis tre års reklamations ret efter forbrugerkøbeloven, selvom produktets garanti er udløbet. Læs mere om det i vores købsbetingelser.
Hvis din klage bliver godkendt, er vi ansvarlige for alle omkostninger forbundet med reklamationen, inklusive forsendelse. I tilfælde af afvist reklamation er du som kunde ansvarlig for forsendelsesomkostninger.
Hvis pakken eller indholdet er synligt beskadiget, når du modtager det, skal du straks anmelde det til fragtfirmaet på stedet. Herefter skal du kontakte os, så hjælper vi. Tag billeder af det der er defekt. Er der en skjult skade, som du opdager derhjemme, bør du kontakte os med det samme og også tage billeder, så hjælper vi med din sag. Hvis du har mistanke om, at din pakke er forsvundet i fragten, kan du enten selv kontakte fragtfirmaet, og de starter en eftersøgningssag og holder dig opdateret eller kontakt os, så hjælper vi. Vær opmærksom på at fragtselskaberne altid har x antal dage til at finde din pakke, det er forskelligt afhængigt af fragtfirmaet. Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice.
Vi forsøger altid at fremskynde en klage, så godt vi kan. Det er altid trist, når noget man lige har modtaget er defekt, eller hvis det er gået i stykker efter kun få ganges brug. Vi følger produktproducentens anvisninger om, hvordan du håndterer dit produkt. Normalt går en klage meget hurtigt, kun få dage. Men nogle gange hvis det f.eks. er et telt, fortelt eller et hvilket som helst elektronisk produkt, kræver producenten normalt, at de vil have det ind til undersøgelse. Afhængigt af sæsonen kan det tage et par uger for dem at inspicere og rette fejlen. Vi vil altid på disse tidspunkter spørge dig, om det er midt i sæsonen, om du må bruge produktet, så du ikke bruger det mere i løbet af året og så sende det i fred og ro til undersøgelse. Forudsat at det kun er en lille fejl selvfølgelig. Vi vil altid give dig besked og holde dig opdateret under klagesagen.